A funkció aktiválásával a rendszer titkosítja az Ön ügyfélszámát, partnerszámát és felhasználónevét, és „cookie”-ként tárolja azokat az adathordozón. Csak abban az esetben javasoljuk a funkció használatát, ha Ön az egyedüli felhasználója ennek a számítógépnek, tabletnek vagy okostelefonnak. Általánosságban az alábbit javasoljuk: Vásárlás után mindig jelentkezzen ki.
További információk a sütikről ld.:
Adatvédelmi nyilatkozat
Hol találom az ügyfélszámomat?
Ügyfélszámát a HAHN+KOLB-számlákon, a szállítóleveleken vagy a megrendelés-visszaigazolásokon találja meg (az első oldal jobb felső sarkában). Ha nincs kéznél egy ilyen HAHN+KOLB-dokumentum sem, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon. Hétfőtől péntekig, hétfő - péntek 8:00 – 17:00 (Ünnepnapokon nem).
Ha még nem ügyfelünk, itt elvégezheti az internetes regisztrációt – csupán néhány lépés, és kész is. A megadott adatok ellenőrzését és jóváhagyását követően azonnal látni fogja a termékek árát, és leadhatja rendelését. A kezdéshez kattintson a „Regisztrálás most” lehetőségre.
Bejelentkezés mobiltelefonszámmal
A mobiltelefonszámmal való bejelentkezéshez, kérjük, adjon meg a regisztrálási folyamat során jóváhagyott mobiltelefonszámot.
Ha még nem hagyta jóvá mobiltelefonszámát, kérjük, használja a partnerazonosítóval történő bejelentkezést, majd a bejelentkezés után hagyja jóvá mobiltelefonszámát a „Saját fiók” menüpontban.
Ha Ön még nem a HAHN+KOLB ügyfele, néhány egyszerű lépéssel regisztrálhat online. Miután sikeresen regisztrált,
hozzáférése lesz az összes árhoz, és leadhat rendelést. Kattintson a „Regisztrálás most” lehetőségre.
Hol találom a partnerazonosítómat?
Partnerazonosítóját, valamint a HAHN+KOLB webáruházába való bejelentkezéssel kapcsolatos információkat a sikeres regisztrációt követően fogja kézhez kapni, vagy miután értékesítési munkatársunk aktiválta a fiókját. E-mailben fogjuk elküldeni Önnek a regisztrációkor megadott e-mail-címre. Ha nincs kéznél ez az információ, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon.
Felhasználóneve
Itt hozzárendelhet felhasználónevet az egyszerű bejelentkezés érdekében. Ennek egyedi névnek kell lennie. Használhatja például a személyes e-mail-címét.
Mi a felhasználónevem?
Bejelentkezés után a „Saját fiók” területen állíthatja be a felhasználónevét. Ha még nem hozott létre felhasználónevet, vagy elfelejtette azt, kérjük, használja az ügyfélszámát és partnerazonosítóját a jelszó visszaállításához.
Milyen jelszót kell megadnom?
The password for the HAHN+KOLB Online Shop is either the password you entered during the initial registration, or the password given to you by your company.
The password must be at least 10 characters long. The longer the chosen string, the harder a password is to crack. We recommend 16- or even 20-character passwords. All available characters can be used, for example upper and lower case letters, numbers or special characters. If you also use umlauts, please bear in mind that they may not be entered on keyboards for other languages.
Names of pets or relatives, dates of birth, etc. are not suitable passwords. In addition, the complete password should preferably not appear in dictionaries and should avoid common variants and repetition or keyboard patterns such as "qwertz" or "1234abcd".Your customer number can not be used as password.