LET´S WORK TOGETHER.   Üdvözöljük a HAHN+KOLB Magyarország weboldalán! | Csak vállalkozások részére

GYIK: GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Kérdése van a termékeinkkel, a megrendelésével vagy általában a webáruházzal kapcsolatban? Akkor a legjobb helyen jár!

Összegyűjtöttük és szisztematikusan rendszereztük az Ön számára a leggyakrabban visszatérő kérdéseket. Ezen az oldalon megtalálja a legfontosabb információkat webáruházunkról, a rendelési folyamatról, a fiókbeállításokról és még sok minden másról.

1497-B1:/FAQ/FAQ_Registrierung_HU.jpg
1497-B1:/FAQ/FAQ_Kundenkonto_HU.jpg
1497-B1:/FAQ/FAQ_Sortiment_HU.jpg
1497-B1:/FAQ/FAQ_Bestellung_HU.jpg
1497-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Lieferung_HU.jpg
1497-B1:/FAQ/FAQ_Service_HU.jpg

REGISZTRÁCIÓ

Ki regisztrálhat a HAHN+KOLB webáruházban?

Klasszikus B2B vállalatként a HAHN+KOLB kizárólag adószámmal rendelkező vállalatoknak értékesíti termékeit. Ez tehát a webáruházban való regisztráció alapfeltétele.

A regisztráció során lényeges szempont, hogy rendelkezik-e már ügyfélszámmal a HAHN+KOLB-nál. Ha igen, kérjük, használja a meglévő ügyfeleknek szóló regisztrációs űrlapunkat. Ha még nem rendelkezik ügyfélszámmal, használja az új ügyfelek számára készült űrlapot.

Hogyan regisztrálhatok új ügyfélként a HAHN+KOLB-nál?

Még nincs HAHN+KOLB-os ügyfélszáma? Ebben az esetben, kérjük, használja az új ügyfeleknek szóló regisztrációs űrlapunkat.

Hogyan regisztrálhatok meglévő ügyfélként a HAHN+KOLB-nál?

Ön már a HAHN+KOLB ügyfele, és rendelkezik ügyfélszámmal? Ebben az esetben, kérjük, használja a meglévő ügyfeleknek szóló regisztrációs űrlapunkat.

Ezután szüksége lesz HAHN+KOLB-os ügyfélszámára, melyet minden korábbi számlán, megrendelésen megtalál. Amennyiben ez nincs meg Önnek, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz vagy műszaki tanácsadó kollégánkhoz.

Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok a HAHN+KOLB webáruházban?

A webáruházunkban történő regisztráció lehetőségek széles skáláját nyitja meg Ön előtt:

Többek között 0-24 órában, a hét minden napján rendelhet a HAHN+KOLB-tól, a webáruházban láthatja az egyes tételek egyénre szóló árát, mely e-mailes rendeléshez képest extra 3% kedvezményt is tartalmaz. Az ügyfélfiókján belül pedig változatos funkciókhoz férhet hozzá (pl. költségkeret-beállítások, jóváhagyási munkafolyamat, rendelési sablonok stb.), amelyeket egyéni igényei szerint állíthat be.

A webáruházzal és e-business megoldásainkkal kapcsolatos további információkért látogasson el Szolgáltatás menüpontunk E-beszerzés almenüjébe.

Mennyi ideig tart a regisztráció?

Igyekszünk regisztrációját a lehető leggyorsabban elvégezni.

Mivel az Ön és a mi saját biztonságunk érdekében manuálisan ellenőriznünk kell regisztrációját, fiókjának megerősítése eltarthat 24 óráig. Ezután e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot a regisztráció befejezéséhez szükséges információkkal kapcsolatban.

Rendelhetek a webáruházban közvetlenül a regisztráció után?

Miután befejezte a regisztrációt a webáruházban, adatait manuálisan ellenőrizzük. Ezt követően e-mailben elküldjük Önnek a webáruház használatához szükséges ügyfélszámot. Amint megkapta tőlünk a hozzáférési adatait, bejelentkezhet a webáruházba, és vásárolhat.


ÜGYFÉLFIÓK ÉS FIÓKKEZELÉS

Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

'Ehhez a „Fiókom” menüpontban válassza a „Beállítások” részt, majd a „Hozzáférési adatok” szakaszt. A „Jelszó módosítása” alatt most megadhatja az új jelszavát.

Mit kell tennem, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Adja meg ügyfél- és partnerszámát, majd válassza az „Elfelejtette a jelszót?” lehetőséget. Ezután egy automatikus e-mailt küldünk a megadott e-mail-címre, amelyben megkapja a jelszóváltoztatás linkjét.

Mit tehetek, ha elfelejtettem a hozzáférési adataimat?

Ha elfelejtette a hozzáférési adatait, kérjük, forduljon webáruházunk ügyfélszolgálatához. (Tel.: +36 1 371 2900; e-mail: online@hahn-kolb.hu / hétfőtől csütörtökig 08:00 és 17:00 óra között, péntekenként 08:00 és 14:30 között).

Mit tegyek, ha nem tudom a partnerszámomat?

A partnerszámot csak a webáruház ügyfélszolgálatán keresztül lehet lekérdezni. Vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a következő elérhetőségek valamelyikén: tel.: +36 1 371 2900 / e-mail: online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).

Hogyan hozhatók létre új vagy további felhasználók egy fiókon belül?

'Ezt a módosítást csak a vevői fiókban rögzített rendszergazda hajthatja végre. Ehhez a „Fiókom” menüpontban válassza a „Beállítások” részt, majd kattintson az „Egyéb felhasználók” fülre. Ezután válassza az „Új felhasználó létrehozása” lehetőséget. Most létrehozhat egy új felhasználót. Töltse ki ehhez a megfelelő űrlapot teljes egészében.

Megváltoztatható a cég címe vagy a számlázási cím?

'Ez a törzsadatok módosítását jelenti. Ezt a módosítást ezért csak a HAHN+KOLB tudja elvégezni. Kérjük, jelezze a kívánt módosítást a személyes kapcsolattartójának. A személyes kapcsolattartó elérhetőségeit a „Fiókom” menüpont alatt megjelenő felugró ablakban találja.

Hogyan lehet további szállítási címeket létrehozni és előre beállítani?

'Erre többféle lehetőség van. Hogy az Ön igényeihez melyik a megfelelő, attól függ, kinek a számára kell a módosítást elvégezni. Kérjük, kövesse szükség szerint az alábbi lépéseket:

1) Személyes szállítási cím létrehozása:
Beállítások → Profilom → Szállítási címek → Új cím létrehozása → Mentés
Szállítási cím előre beállítása*: Profilom → Általános beállítások → „Kapcsolattartó szállítási címének előre beállítása” mező aktiválása → Mentés

2) Az egész vállalat online shop felhasználói számára érvényes szállítási cím létrehozása:
Rendszergazdaként a saját szállítási címei mellett más felhasználók számára is létrehozhat szállítási címeket a vállalatán belül. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket:
Beállítások → Vállalat → Szállítási címek → Új cím létrehozása → Mentés
(Figyelem: itt nem lehetséges egy általános vagy állandó előbeállítás minden felhasználó számára. Ezt minden egyes felhasználónál külön kell megadni.)*

3) Szállítási cím létrehozása egyedi online shop felhasználók számára:
Beállítások → Egyéb felhasználók → A megfelelő felhasználói kártyán jobb felső sarokban válassza ki a három kis pontot → Szállítási címek → Új cím létrehozása → Mentés
Szállítási cím előre beállítása*: Egyéb felhasználók → A megfelelő felhasználói kártyán jobb felső sarokban válassza ki a három kis pontot → Általános beállítások → „Kapcsolattartó szállítási címének előre beállítása” mező aktiválása → Mentés

* Egy cím „előre beállítása” azt jelenti, hogy a felhasználó számára egy eltérő alapértelmezett cím véglegesen rögzítésre kerül. Ez a cím azonban a rendelési folyamat során – ha szükséges – egy másik elmentett címre módosítható.

Hogyan módosíthatom a tárolt e-mail címemet?

'Kérjük, ezzel kapcsolatban lépjen kapcsolatba az online shop ügyfélszolgálatunkkal  (tel.: +36 1 371 2900 / e-mail: online@hahn-kolb.hu / hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).

Hogyan hozhatók létre költségviselők?

'Új költséghely létrehozásához a vevői fiókban rendszergazdaként kell szerepelnie.
A „Beállítások” menüpontban a „Vállalat” fül alatt találja a „Költséghelyek” részt. Itt a „Költséghely létrehozása” fülön egy név vagy megnevezés megadásával új költséghelyet hozhat létre.

Ezt követően a költséghelyet egy felhasználóhoz kell hozzárendelni. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
Beállítások → Egyéb felhasználók → Kívánt személy keresése → Az adott felhasználói kártyán jobb felső sarokban válassza ki a három kis pontot → Költséghely → Költséghely aktiválása megrendelési szinten vagy tételszinten → Könyvelési forma kiválasztása → Mentés

A rögzített költséghelyek ezután egyszerűen kiválaszthatók a bevásárlókosárban és hozzárendelhetők a termékekhez. Ezen felül a bevásárlókosárban további költséghelyek is létrehozhatók és hozzárendelhetők.

Hogyan hozható létre költségkeret?

'Költségvetés rögzítéséhez a vállalata vevői fiókjának rendszergazdájának kell lennie.
A „Fiókom” menüpontban lépjen a „Beállítások” részbe, és válassza a „Profilom” területet. Itt találja a „Költségvetés” szakaszt. Kérjük, adja meg a kívánt értékeket, majd mentse a módosításokat. Ez a költségvetés ezt követően személyesen Önre lesz alkalmazva.

Rendszergazdaként a költségvetést az egész vállalatra vagy egyes, más felhasználókra is beállíthatja. Kérjük, szükség szerint kövesse az alábbi lépéseket:

1) Költségvetés az egész vállalat számára:
Fiókom → Beállítások → Vállalat → Költségvetés → Értékek megadása → Mentés

2) Költségvetés meghatározott felhasználók számára:
Fiókom → Beállítások → Egyéb felhasználók → Felhasználó keresése → Az adott felhasználói kártyán jobb felső sarokban válassza a három kis pontot → Költségvetés → Értékek megadása → Mentés

Milyen egyéb lehetőségek vannak arra, hogy a webáruházi megrendeléseket egy bizonyos költségkeretre korlátozzuk?

'Az úgynevezett rendelési értékhatárok beállításához rendszergazdai jogosultságokra van szüksége a vevői fiókjában.
A „Fiókom” menüpontban lépjen a „Beállítások” részbe, és a „Profilom” alatt a „Rendelések” mezőben válassza a „Rendelési értékhatárok” almenüpontot. A következő lépésben adja meg a kívánt értékeket, majd mentse el. Ezek a rendelési értékhatárok mostantól személyesen Önre lesznek alkalmazva.

Rendszergazdaként a rendelési értékhatárokat az egész vállalat számára vagy egyes felhasználók számára is beállíthatja. Kérjük, szükség szerint kövesse az alábbi lépéseket:

1) Rendelési értékhatárok az egész vállalat számára:
Fiókom → Beállítások → Vállalat → Rendelési értékhatárok (a „Rendelések” mezőben) → „Rendelési értékhatárok” fül megnyitása → Értékek megadása → Mentés

2) Rendelési értékhatárok meghatározott felhasználók számára:
Fiókom → Beállítások → Egyéb felhasználók → Felhasználó keresése → Az adott felhasználói kártyán jobb felső sarokban válassza a három kis pontot → Rendelések → „Rendelési értékhatárok” fül megnyitása → Értékek megadása → Mentés

Hogyan történik a jóváhagyási folyamat beállítása egy felhasználó számára?

'Rendszergazdaként a vevői fiók „Beállítások” menüpontjában, az „Egyéb felhasználók” részben jóváhagyási folyamatot állíthat be. Ehhez az adott felhasználói kártyán jobb felső sarokban válassza a három kis pontot. Ezután válassza a „Rendelések” menüpontot. A „Jóváhagyási folyamat” fülön most a legördülő menü segítségével kijelölhet egy jóváhagyót.

Ha a jóváhagyás csak egy bizonyos érték felett szükséges, azt ezt követően egyedileg beállíthatja a „Rendelési értékhatárok” fülön.

Kérjük, minden esetben mentse a módosításokat.

Hogyan hozható létre saját vagy közös rendelési sablon?

'A rendelési sablonokat vagy csak egyetlen felhasználó („személyes rendelési sablon”), vagy több felhasználó („közös rendelési sablon”) használhatja ugyanazon vevői fiókon belül.

1) Személyes rendelési sablon létrehozása:
Lehetősége van egy rendelési sablont létrehozni, vagy egy sablont fájlból generálni.
Ehhez a „Fiókom” menüpontban válassza a „Bevásárlólisták” részt.
A „Rendelési sablonok” fülön most létrehozhat egy új sablont, vagy generálhat egyet fájlból.
A létrehozás során megnyíló felugró ablakban közvetlenül beállíthatja, hogy a sablon csak az Ön számára, vagy a vevői fiók összes felhasználója számára legyen elérhető.

2) Közös rendelési sablon létrehozása:
Járjon el úgy, mint az előző pontban, de a létrehozás során megnyíló felugró ablakban válassza a „Megosztás mindenkivel” lehetőséget.

Ezen kívül egy meglévő személyes rendelési sablont bármikor átalakíthat közös sablonná.
Ehhez nyissa meg a meglévő sablont, és válassza a „Rendelési sablon megosztása” lehetőséget.
A következő lépésben erősítse meg az eljárást, majd mentse el a változtatásokat.

Mi a különbség a rendelési sablon és a kedvencek listája között?

A kedvencek listáját és a rendelési sablont egyaránt egyéni kívánságai és igényei szerint alakíthatja. Rendelési sablont többek között a termék részletező oldaláról vagy a kosárból hozhat létre. A kedvencek listáját a termékek részletező oldalain található megfelelő funkció segítségével hozhatja létre. A legfontosabb különbség az, hogy a rendelési sablont megoszthatja az azonos ügyfélszámot használó felhasználókkal. A kedvencek listája minden egyes felhasználó számára egyedi marad, és ugyanazon ügyfélszám más felhasználói nem módosíthatják.

Mindkét sablon esetén átviheti az egyes termékeket vagy a teljes listát közvetlenül a kosárba.

Hol jelennek meg a rendszeresen rendelt árucikkek?

'Azokat a termékeket, amelyeket a múltban többször is megrendelt a HAHN+KOLB-tól, egy külön részben összegyűjtve és elmentve találja. Ezt az áttekintést a „Bevásárlólisták” menüpontban, a „Gyakran rendelt” fül alatt találja meg.


TERMÉKEK

Milyen termékeket találok a HAHN+KOLB kínálatában?

A HAHN+KOLB 120 000 különböző termékével kiváló minőségű szerszámok széles választékát kínálja a forgácsolószerszámoktól és általános szerszámoktól kezdve az üzemi berendezéseken át a szerszámgépekig. Ezek között több mint 35 000 saját márkás ATORN terméket is talál!

Online is hozzáférhetek a nyomtatott katalógushoz?

Igen, minden katalógus elérhető digitális, lapozható formátumban is a "Bemutatkozás" főmenű "Katalógusok" almenüben. Az intelligens linknek köszönhetően a lapozható katalógusban található terméktől néhány kattintással közvetlenül a webáruházba juthat.  A termékekre kattintva, a Dokumentum fülről is eljuthat lapozható katalógusunkhoz.

Megrendelhetem a HAHN+KOLB katalógus összes cikkét online is?

Igen, a HAHN+KOLB webáruházban a katalógusban szereplő összes terméket megrendelheti, feltéve, hogy a termékek jelenleg elérhetők raktáron a HAHN+KOLB-nál. A webáruház olyan termékek széles választékát is kínálja, amelyeket nem talál meg a hagyományos katalógusban.

Hogyan kérhetek olyan terméket, amely nem található meg a webáruházban?

Ha nem találja a kívánt terméket a webáruházban, lépjen kapcsolatba műszaki tanácsadó kollégánkkal, vagy irodai munkatársainkkal:  Tel.: +36 1 371 2900 / e-mail: online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).

Milyen lehetőségek vannak, ha gyorsan szeretnék termékeket megtalálni, anélkül, hogy az összes keresési eredményt át kellene böngésznem?

A HAHN+KOLB webáruház néhány hasznos lehetőséget kínál erre vonatkozóan:
Vegye igénybe széles körű szűrési lehetőségeinket, amelyeket számos oldalon megtalál a termékek felett. Ha már tudja, hogy melyik cikkszámot szeretné megrendelni, akkor ehhez használhatja a kosárban elérhető gyorsbevitel funkciót.

Tokmánypofát, kesztyűt vagy munkavédelmi cipőt keres? Ebben az esetben válassza interaktív termékkeresőnket! Célzott kérdések segítségével a Kereső elvezeti Önt az igényeinek megfelelő termékhez. Márkákra is kereshet, melyet a "Gyártói márkák" menüben talál meg a webshopos termékkategóriák alatt.


MEGRENDELÉS

Hogyan rendelhetek a HAHN+KOLB webáruházban?

Ahhoz, hogy megrendelést adhasson le webáruházunkon keresztül, először regisztrálnia kell magát és cégét. Ezen a ponton különbséget teszünk aszerint, hogy Ön már a HAHN+KOLB ügyfele, és most regisztrál először a webáruházba, vagy ezidáig még nem volt a HAHN+KOLB ügyfele.

A regisztrációt követően megkapja a bejelentkezéshez szükséges ügyfélkódot. Ezután már bejelentkezhet, és kényelmesen, online megrendelheti a kívánt árucikkeket.

Hol tekinthetem meg a korábbi megrendeléseket?

'A korábbi rendeléseit a „Fiókom” menüpontban, a „Rendelések” részben tekintheti meg.

Hogyan rendelhetők akciós termékek?

Alapvetően minden akciós termék a normál termékekkel azonos módon kezelhető. A megrendelés során egyetlen apró különbség van: a cikkszám megadásakor ügyeljen arra, hogy a cikkszám előtti egy számot és egy betűt (pl.: 1A12345678) is tüntesse fel. Ez a keresősávra és a gyorsbevitelre egyaránt vonatkozik.

A bejelentkezés előtt a kosárba tett tételek átvételre kerülnek a bejelentkezést követően?

Igen, ez lehetséges. Bejelentkezés előtt is beleteheti a kosárbb a  termékeket, melyek bejelentkezés után is ott maradnak.

Hogyan válthatok be egy kuponkódot?

A kuponkódokat a kosárban adhatja meg és válthatja be.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A webáruházon keresztül történő minden vásárlás számlás vásárlásként történik és kerül elszámolásra.
A fizetési mód egyéb megállapodások hiányában átutalás.

A rendelések visszaigazolása több e-mail-címre is elküldhető?

Igen, egy második, személyes e-mail címet a „Beállítások” menüpontban, a „Rendelések” részben, a „Rendelési paraméterek” menüpont alatt adhat meg.

Mit jelent a jóváhagyási folyamat?

A jóváhagyási folyamat a HAHN+KOLB-nál történő megrendelésig tartó lépések sorozata. Ha van elmentett jóváhagyási munkafolyamat, a felhasználó megrendelése nem kerül közvetlenül a HAHN+KOLB-hoz, hanem először a rendszergazda által korábban meghatározott "állomáson/állomásokon" halad át. A kiválasztott kosár jóváhagyásra elküldésre kerül a vállalatnál kijelölt jóváhagyónak, e-mail-ben, excelb fálj formátumban is. Ez utóbbi jóváhagyhatja, módosíthatja vagy elutasíthatja a megrendelést.

A jóváhagyó módosíthatja a kosarat egy jóváhagyási munkafolyamat során?

Igen, a jóváhagyó nemcsak elutasíthatja vagy jóváhagyhatja a kosarat, hanem törölhet vagy hozzáadhat egyes tételeket. Ezenkívül a jóváhagyó növelheti vagy csökkentheti a kiválasztott darabszámokat.

Lehet-e módosítani a webáruházon keresztül elküldött megrendelést?

Nem, ügyfélként utólag már nem tudja szerkeszteni a megrendelést. A megrendelést ugyanakkor 15 percen belül törölheti. A megrendelés módosításával kapcsolatban, és szállítási információkért kérjük forduljon a webáruház ügyfélszolgálatához. Tel.: +36 1 371 2900 , e-mail: online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).

Megérkezik a rendelésem a HAHN+KOLB-hoz, ha a rendelés leadásakor nem voltam bejelentkezve?

Ha Ön nem volt bejelentkezve a megrendelés elküldésekor, a rendszer nem tudja hozzárendelni a megrendelést, ezért az nem kerül továbbításra vagy feldolgozásra.


SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS

Online nyomon követhetem a rendelésemet?

Igen, bármikor egyszerűen ellenőrizheti megrendeléseinek státuszát az ügyfélfiókjában a „Megrendelések” menüpont alatt. A kiszállítás útja egyenlőre még nem követhető webáruházunkban.

Mennyi ideig tart a rendelésem kiszállítása?

A szállítás időtartama különböző tényezőktől függ, például a raktárkészlet rendelkezésre állásától vagy a megrendelt termékek típusától. Mindig igyekszünk a lehető leggyorsabban eljuttatni Önhöz a megrendelt árut. További információkért, kérjük, tekintse meg a szállítási költségekről és a szállításról szóló tájékoztatónkat a Szolgáltatás menüpont alatt.

Megrendelés esetén mekkora szállítási költséget kell fizetni?
  • Nettó 300,00 € alatti rendelési érték: 9,90 €
  • Nettó 300,00 € feletti rendelési érték: ingyenes a szállítás


* A szállítási költségek egyedi esetekben eltérőek lehetnek. A kis rendelések, a terjedelmes vagy nagy súlyú áruk, a javítások, illetve a kifejezetten Ön által kért futárszolgáltatások nem tartoznak az ingyenes szállítás körébe. Ilyen esetben különleges feltételek érvényesek, melyről egy hivatalos rendelésvisszaigazolásban értesítjük Önt.


VISSZAKÜLDÉS, KARBANTARTÁS ÉS SZERVIZ

Hol találok információt a termékek visszaküldéséről, illetve visszaküldési űrlapot?

'Az áru visszaküldésével kapcsolatos információkat a „Szolgáltatás” menüpontban, a „Visszaküldés” menü alatt találja.

Mit tegyek, ha a kiszállított áru hibás?

A vásárlás után is a rendelkezésére állunk! Azokat a megrendeléseket, amelyek sajnálatos módon nem feleltek meg az Ön elvárásainak, visszaküldheti. Ha kétségei vannak, kérjük, előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. Tel.: +36 1 371 2900 , e-mail: online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között). 


Kérjük, a csomag átvétele alkalmával ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét. Amennyiben a csomagoláson sérülést tartalmaz, a kiszállítást végző futárral vetessen fel minden esetben jegyzőkönyvet. Kártérítést, az áru térítésmentes pótlását ezen mindkét fél által aláírt jegyzőkönyv ellenében tudjuk biztosítani.

Mennyibe kerül a megrendelt árunak a HAHN+KOLB vállalathoz történő visszaküldése?

A visszaküldés minden esetben a megrendelő költségére történik.

Milyen elérhetőségei vannak a HAHN+KOLB-nak?

Többféle módon is kapcsolatba léphet velünk! Használja az oldal alján található kapcsolattartási lehetőségeket, vagy belépés után webshopunkban megtalálja az Ön műszaki tanácsadó kollégájának elérhetőségét is.