Kérdése van a termékeinkkel, a megrendelésével vagy általában a webáruházzal kapcsolatban? Akkor a legjobb helyen jár!
Összegyűjtöttük és szisztematikusan rendszereztük az Ön számára a leggyakrabban visszatérő kérdéseket. Ezen az oldalon megtalálja a legfontosabb információkat webáruházunkról, a rendelési folyamatról, a fiókbeállításokról és még sok minden másról.
REGISZTRÁCIÓ
Ki regisztrálhat a HAHN+KOLB webáruházban?
Klasszikus B2B vállalatként a HAHN+KOLB kizárólag adószámmal rendelkező vállalatoknak értékesíti termékeit. Ez tehát a webáruházban való regisztráció alapfeltétele.
Ezután szüksége lesz HAHN+KOLB-os ügyfélszámára, melyet minden korábbi számlán, megrendelésen megtalál. Amennyiben ez nincs meg Önnek, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz vagy műszaki tanácsadó kollégánkhoz.
Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok a HAHN+KOLB webáruházban?
A webáruházunkban történő regisztráció lehetőségek széles skáláját nyitja meg Ön előtt:
Többek között 0-24 órában, a hét minden napján rendelhet a HAHN+KOLB-tól, a webáruházban láthatja az egyes tételek egyénre szóló árát, mely e-mailes rendeléshez képest extra 3% kedvezményt is tartalmaz. Az ügyfélfiókján belül pedig változatos funkciókhoz férhet hozzá (pl. költségkeret-beállítások, jóváhagyási munkafolyamat, rendelési sablonok stb.), amelyeket egyéni igényei szerint állíthat be.
A webáruházzal és e-business megoldásainkkal kapcsolatos további információkért látogasson el Szolgáltatás menüpontunk E-beszerzés almenüjébe.
Mennyi ideig tart a regisztráció?
Igyekszünk regisztrációját a lehető leggyorsabban elvégezni.
Mivel az Ön és a mi saját biztonságunk érdekében manuálisan ellenőriznünk kell regisztrációját, fiókjának megerősítése eltarthat 24 óráig. Ezután e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot a regisztráció befejezéséhez szükséges információkkal kapcsolatban.
Rendelhetek a webáruházban közvetlenül a regisztráció után?
Miután befejezte a regisztrációt a webáruházban, adatait manuálisan ellenőrizzük. Ezt követően e-mailben elküldjük Önnek a webáruház használatához szükséges ügyfélszámot. Amint megkapta tőlünk a hozzáférési adatait, bejelentkezhet a webáruházba, és vásárolhat.
ÜGYFÉLFIÓK ÉS FIÓKKEZELÉS
Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
A bejelentkezésnél az "Elfelejtette a jeszót?" Linkre kattintva vevőszáma és partnerszáma vagy felhasználóneve birtokában rögtön meg tudja változtatni jelszavát. Fiókjába belépve a "Saját fiók/Saját beállítások/Alapbeállítások/Bejelentkezési adatok" menüben is megváltoztathatja jelszavát.
Mit kell tennem, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Adja meg ügyfél- és partnerszámát, majd válassza az „Elfelejtette a jelszót?” lehetőséget. Ezután egy automatikus e-mailt küldünk a megadott e-mail-címre, amelyben megkapja a jelszóváltoztatás linkjét.
Mit tehetek, ha elfelejtettem a hozzáférési adataimat?
Ha elfelejtette a hozzáférési adatait, kérjük, forduljon webáruházunk ügyfélszolgálatához. (Tel.: +36 1 371 2900; e-mail: online@hahn-kolb.hu / hétfőtől csütörtökig 08:00 és 17:00 óra között, péntekenként 08:00 és 14:30 között).
Mit tegyek, ha nem tudom a partnerszámomat?
A partnerszámot csak a webáruház ügyfélszolgálatán keresztül lehet lekérdezni. Vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a következő elérhetőségek valamelyikén: tel.:+36 1 371 2900 / e-mail:online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).
Hogyan hozhatók létre új vagy további felhasználók egy fiókon belül?
Ezt a módosítást csak az ügyfélfiókban megadott rendszergazda végezheti el. Ehhez válassza ki a "Saját fiók” menüpontban „Saját beállítások" részt, majd válassza a „Felhasználókezelés” opciót. Most már létrehozhat egy új felhasználót. Ehhez, kérjük, töltse ki hiánytalanul a megfelelő űrlapot. Továbbá ügyfélszám birtokában, az összes cégadattal együtt is generálhat az Ön részére egy fiókot a Regisztráció menüpontban.
Megváltoztatható a cég címe vagy a számlázási cím?
Ez a törzsadatok módosítását jelenti. Ezért ezt a módosítást csak a HAHN+KOLB munkatársai végezhetik el. Kérjük, tájékoztassa személyes kapcsolattartóját a kívánt módosításról. Személyes kapcsolattartójának elérhetőségeit a „SAJÁT FIÓK” menüpontban találja.
Hogyan lehet további szállítási címeket létrehozni és előre beállítani?
Ehhez különböző lehetőségek állnak rendelkezésre. Az, hogy melyik lehetőség a legmegfelelőbb az Ön problémájának megoldásához, attól függ, hogy ki számára kívánja elvégezni a módosítást. Kérjük, szükség szerint kövesse az alábbi lépéseket:
1.) Személyes szállítási cím létrehozása: Saját beállítások → Szállítási címek → Új cím létrehozása → Mentés Szállítási cím előzetes beállítása*: Saját beállítások→ Alapbeállítások→ Általános beállítások → A „Kapcsolattartó szállítási címének előzetes beállítása” mező aktiválása
2.) Szállítási cím létrehozása, amely a vállalat összes webáruház-felhasználójára vonatkozik: Rendszergazdaként a személyes szállítási címeken kívül más felhasználók kézbesítési címeit is létrehozhatja a vállalat számára. A következők szerint járjon el: Ügyfélbeállítások → Szállítási címek → Új cím létrehozása → Mentés
3.) Szállítási cím létrehozása, amely egyetlen webáruház-felhasználóra vonatkozik: Felhasználókezelés → Művelet kiválasztása → Szállítási címek → Új cím létrehozása → Mentés Szállítási cím előzetes beállítása*: Felhasználókezelés → Művelet kiválasztása (közvetlenül a felhasználónál) → Alapbeállítások → Általános beállítások → A „Kapcsolattartó szállítási címének előzetes beállítása” mező aktiválása
* Egy cím „előzetes beállítása” egy alapértelmezett cím megadását jelenti egy felhasználói fiókon belül. A megrendeléseket ennek megfelelően mindig erre a címre küldjük. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó a rendelési folyamat során (az esetlegesen létrehozott egyéb címek ellenére) nem tud egyéb opciót megjelölni, csak ezt a címet tudja kiválasztani.
Hogyan módosíthatom a tárolt e-mail címemet?
Ha Ön az ügyfélfiók rendszergazdája, akkor a „Beállítások” menüpontban, a „Rendelési paraméterek” részben elvégezheti a módosítást. Ha nem rendelkezik rendszergazdai jogosultságokkal, kérjük, forduljon webáruházunk ügyfélszolgálatához (tel.:+36 1 371 2900 / e-mail:online@hahn-kolb.hu / hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).
Hogyan hozhatók létre költségviselők?
Új költségviselő létrehozásához rendszergazdai jogosultsággal kell rendelkeznie az ügyfélfiók vonatkozásában. A „Beállítások” menüpontban az „Ügyfélbeállítások” alatt található a „Költségviselő” rész. Itt hozhat létre új költségviselőt egy név vagy megjelölés megadásával.
A költséghely ezután egy felhasználóhoz kerül hozzárendelésre. Ehhez lépjen át a Felhasználókezelés menüpontra, és kövesse a felsorolt lépéseket: Felhasználók kezelése → Beállítások (közvetlenül a felhasználónál) → Költségviselő → Költségviselő aktiválása rendelési és/vagy tétel szinten → Számlázási űrlap kiválasztása → Mentés
Hogyan hozható létre költségkeret?
Költségkeretek létrehozásához rendszergazdai jogosultsággal kell rendelkeznie az ügyfélfiók vonatkozásában. Válassza ki a „Beállítások” részt a „Saját fiók” menüpontban, majd a következő lépésben válassza a „Saját beállítások” részt. Itt található a „Költségkeret” rész. Írja be a megfelelő értékeket, és mentse a módosításokat.
Rendszergazdaként beállíthatja a költségkeretet az egész vállalat vagy az egyes felhasználók számára. Kérjük, szükség szerint kövesse a megfelelő lépéseket:
1.) Költségkeret a teljes vállalat számára: Saját fiók → Beállítások → Ügyfélbeállítások → Költségkeret → Értékek megadása → Mentés
2.) Költségkeret meghatározott felhasználók számára: Saját fiók → Beállítások → Felhasználókezelés → Felhasználók kezelése → Beállítások (közvetlenül a felhasználónál) → Költségkeret → Értékek megadása → Mentés
Milyen egyéb lehetőségek vannak arra, hogy a webáruházi megrendeléseket egy bizonyos költségkeretre korlátozzuk?
Az úgynevezett rendelési értékhatárok beállításához rendszergazdai jogosultsággal kell rendelkeznie az ügyfélfiókja vonatkozásában. Válassza ki a „Beállítások” részt a „Saját fiók” menüpontban, majd a „Saját beállítások” között válassza a „Rendelési / engedélyezési beállítások” részt. Itt található a „Megrendelési értékhatárok” rész. A következő lépésben megadhatja és elmentheti a megfelelő értékeket.
Szükség szerint kétféle beállítás közül választhat. Kérjük, válassza ki az Önnek legmegfelelőbb változatot, és kövesse a hozzá tartozó lépéseket:
1.) Rendelési értékhatár a teljes vállalat számára: Saját fiók → Beállítások → Ügyfélbeállítások → Rendelési / engedélyezési beállítások → Megrendelési értékhatárok → Mentés
2.) Rendelési értékhatár meghatározott felhasználókhoz: Saját fiók → Beállítások → Felhasználókezelés → Felhasználók kezelése → Beállítások (közvetlenül a felhasználónál) → Rendelési / engedélyezési beállítások → Megrendelési értékhatárok → Mentés
Hogyan történik a jóváhagyási folyamat beállítása egy felhasználó számára?
Rendszergazdaként a „Felhasználókezelés” részben, az ügyfélfiók „Beállítások” menüpontjában tárolhat jóváhagyási folyamatot. Ehhez válassza ki a „Felhasználók kezelése” opciót. Ezután közvetlenül kiválaszthatja a „Rendelési / engedélyezési beállítások” műveletet az adott felhasználó számára. A jóváhagyási folyamat alatt a legördülő menüben most már megadhatja a jóváhagyót. Mentse el a módosításokat.
Hogyan hozható létre saját vagy közös rendelési sablon?
A rendelési sablonokat vagy csak egy felhasználó („saját rendelési sablon”), vagy ugyanazon ügyfélfiók több felhasználója használhatja („közös megrendelési sablon”).
1.) Saját rendelési sablon létrehozása: Rendelési sablont létrehozhat előzmények nélkül vagy egy fájlból kiindulva. Ehhez válassza ki a „Funkciók” menüt a „Saját fiók” főmenüből. A „Rendelési sablonok" szakaszban most létrehozhat egy rendelési sablont, vagy generálhat egyet egy fájlból (txt, csv).
2.) Közös rendelési sablon létrehozása: Ehhez válassza a „Saját fiók”, a „Funkciók”, illetve a „Rendelési sablonok” opciót. Most a „Rendelési sablon létrehozása” alatt kitöltheti a „Név” és/vagy „Megnevezés” mezőket. Mentse el ezeket az adatokat. A következő lépésben megadhatja a cikkeket és a hozzájuk tartozó mennyiségeket. Végül lehetőség van arra, hogy a sablont közös rendelési sablonná alakítsa át, ehhez legalul kattintson a "Konvertálás közös rendelési sablonba" mezőre.
Mi a különbség a rendelési sablon és a kedvencek listája között?
A kedvencek listáját és a rendelési sablont egyaránt egyéni kívánságai és igényei szerint alakíthatja. Rendelési sablont többek között a termék részletező oldaláról vagy a kosárból hozhat létre. A kedvencek listáját a termékek részletező oldalain található megfelelő funkció segítségével hozhatja létre. A legfontosabb különbség az, hogy a rendelési sablont megoszthatja az azonos ügyfélszámot használó felhasználókkal. A kedvencek listája minden egyes felhasználó számára egyedi marad, és ugyanazon ügyfélszám más felhasználói nem módosíthatják.
Mindkét sablon esetén átviheti az egyes termékeket vagy a teljes listát közvetlenül a kosárba.
Hol jelennek meg a rendszeresen rendelt árucikkek?
A HAHN+KOLB-tól a múltban többször rendelt termékeket egy külön részben foglaljuk össze és tároljuk. Ezt az áttekintést a "Saját fiók/Gyakran rendelt” vagy a „Funkciók” menü/Gyakran rendelt menüpontjában találja.
TERMÉKEK
Milyen termékeket találok a HAHN+KOLB kínálatában?
A HAHN+KOLB 120 000 különböző termékével kiváló minőségű szerszámok széles választékát kínálja a forgácsolószerszámoktól és általános szerszámoktól kezdve az üzemi berendezéseken át a szerszámgépekig. Ezek között több mint 35 000 saját márkás ATORN terméket is talál!
Online is hozzáférhetek a nyomtatott katalógushoz?
Igen, minden katalógus elérhető digitális, lapozható formátumban is a "Bemutatkozás" főmenű "Katalógusok" almenüben. Az intelligens linknek köszönhetően a lapozható katalógusban található terméktől néhány kattintással közvetlenül a webáruházba juthat. A termékekre kattintva, a Dokumentum fülről is eljuthat lapozható katalógusunkhoz.
Megrendelhetem a HAHN+KOLB katalógus összes cikkét online is?
Igen, a HAHN+KOLB webáruházban a katalógusban szereplő összes terméket megrendelheti, feltéve, hogy a termékek jelenleg elérhetők raktáron a HAHN+KOLB-nál. A webáruház olyan termékek széles választékát is kínálja, amelyeket nem talál meg a hagyományos katalógusban.
Hogyan kérhetek olyan terméket, amely nem található meg a webáruházban?
Ha nem találja a kívánt terméket a webáruházban, lépjen kapcsolatba műszaki tanácsadó kollégánkkal, vagy irodai munkatársainkkal: Tel.:+36 1 371 2900 / e-mail:online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).
Milyen lehetőségek vannak, ha gyorsan szeretnék termékeket megtalálni, anélkül, hogy az összes keresési eredményt át kellene böngésznem?
A HAHN+KOLB webáruház néhány hasznos lehetőséget kínál erre vonatkozóan: Vegye igénybe széles körű szűrési lehetőségeinket, amelyeket számos oldalon megtalál a termékek felett. Ha már tudja, hogy melyik cikkszámot szeretné megrendelni, akkor ehhez használhatja a kosárban elérhető gyorsbevitel funkciót.
Tokmánypofát, kesztyűt vagy munkavédelmi cipőt keres? Ebben az esetben válassza interaktív termékkeresőnket! Célzott kérdések segítségével a Kereső elvezeti Önt az igényeinek megfelelő termékhez. Márkákra is kereshet, melyet a "Gyártói márkák" menüben talál meg a webshopos termékkategóriák alatt.
MEGRENDELÉS
Hogyan rendelhetek a HAHN+KOLB webáruházban?
Ahhoz, hogy megrendelést adhasson le webáruházunkon keresztül, először regisztrálnia kell magát és cégét. Ezen a ponton különbséget teszünk aszerint, hogy Ön már a HAHN+KOLB ügyfele, és most regisztrál először a webáruházba, vagy ezidáig még nem volt a HAHN+KOLB ügyfele.
A regisztrációt követően megkapja a bejelentkezéshez szükséges ügyfélkódot. Ezután már bejelentkezhet, és kényelmesen, online megrendelheti a kívánt árucikkeket.
Hol tekinthetem meg a korábbi megrendeléseket?
A korábbi megrendeléseket a „Saját fiók” menüpontban, a „Funkciók” részben tekintheti meg. Ehhez válassza a „Megrendelések” menüt. Alternatív megoldásként a „Saját beállítások”, „Saját iroda” /„Megrendelések” menüpontokon keresztül is hozzáférhet egy átfogó áttekintéshez.
Hogyan rendelhetők akciós termékek?
Alapvetően minden akciós termék a normál termékekkel azonos módon kezelhető. A megrendelés során egyetlen apró különbség van: a cikkszám megadásakor ügyeljen arra, hogy a cikkszám előtti egy számot és egy betűt (pl.: 1A12345678) is tüntesse fel. Ez a keresősávra és a gyorsbevitelre egyaránt vonatkozik.
A bejelentkezés előtt a kosárba tett tételek átvételre kerülnek a bejelentkezést követően?
Igen, ez lehetséges. Bejelentkezés előtt is beleteheti a kosárbb a termékeket, melyek bejelentkezés után is ott maradnak.
Hogyan válthatok be egy kuponkódot?
A kuponkódokat a kosárban adhatja meg és válthatja be.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A webáruházon keresztül történő minden vásárlás számlás vásárlásként történik és kerül elszámolásra. A fizetési mód egyéb megállapodások hiányában átutalás.
A rendelések visszaigazolása több e-mail-címre is elküldhető?
Igen, a „Saját beállítás/ Megrendelés paraméterei" fülön a „Beállítások” részben megadhat egy második e-mail-címet.
Mit jelent a jóváhagyási folyamat?
A jóváhagyási folyamat a HAHN+KOLB-nál történő megrendelésig tartó lépések sorozata. Ha van elmentett jóváhagyási munkafolyamat, a felhasználó megrendelése nem kerül közvetlenül a HAHN+KOLB-hoz, hanem először a rendszergazda által korábban meghatározott "állomáson/állomásokon" halad át. A kiválasztott kosár jóváhagyásra elküldésre kerül a vállalatnál kijelölt jóváhagyónak, e-mail-ben, excelb fálj formátumban is. Ez utóbbi jóváhagyhatja, módosíthatja vagy elutasíthatja a megrendelést.
A jóváhagyó módosíthatja a kosarat egy jóváhagyási munkafolyamat során?
Igen, a jóváhagyó nemcsak elutasíthatja vagy jóváhagyhatja a kosarat, hanem törölhet vagy hozzáadhat egyes tételeket. Ezenkívül a jóváhagyó növelheti vagy csökkentheti a kiválasztott darabszámokat.
Lehet-e módosítani a webáruházon keresztül elküldött megrendelést?
Nem, ügyfélként utólag már nem tudja szerkeszteni a megrendelést. A megrendelést ugyanakkor 15 percen belül törölheti. A megrendelés módosításával kapcsolatban, és szállítási információkért kérjük forduljon a webáruház ügyfélszolgálatához. Tel.:+36 1 371 2900 , e-mail:online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).
Megérkezik a rendelésem a HAHN+KOLB-hoz, ha a rendelés leadásakor nem voltam bejelentkezve?
Ha Ön nem volt bejelentkezve a megrendelés elküldésekor, a rendszer nem tudja hozzárendelni a megrendelést, ezért az nem kerül továbbításra vagy feldolgozásra.
SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS
Online nyomon követhetem a rendelésemet?
Igen, bármikor egyszerűen ellenőrizheti megrendeléseinek státuszát az ügyfélfiókjában a „Megrendelések” menüpont alatt. A kiszállítás útja egyenlőre még nem követhető webáruházunkban.
Mennyi ideig tart a rendelésem kiszállítása?
A szállítás időtartama különböző tényezőktől függ, például a raktárkészlet rendelkezésre állásától vagy a megrendelt termékek típusától. Mindig igyekszünk a lehető leggyorsabban eljuttatni Önhöz a megrendelt árut. További információkért, kérjük, tekintse meg a szállítási költségekről és a szállításról szóló tájékoztatónkat a Szolgáltatás menüpont alatt.
Megrendelés esetén mekkora szállítási költséget kell fizetni?
Nettó 300,00 € alatti rendelési érték: 9,90 €
Nettó 300,00 € feletti rendelési érték: ingyenes a szállítás
* A szállítási költségek egyedi esetekben eltérőek lehetnek. A kis rendelések, a terjedelmes vagy nagy súlyú áruk, a javítások, illetve a kifejezetten Ön által kért futárszolgáltatások nem tartoznak az ingyenes szállítás körébe. Ilyen esetben különleges feltételek érvényesek, melyről egy hivatalos rendelésvisszaigazolásban értesítjük Önt.
VISSZAKÜLDÉS, KARBANTARTÁS ÉS SZERVIZ
Hol találok információt a termékek visszaküldéséről, illetve visszaküldési űrlapot?
A visszaküldéssel kapcsolatos információk az ügyfélfiók „Beállítások” menüpontjában, a „Saját iroda” részben találhatók. A „Visszáru” lapon mindent megtalál, amire a visszaküldéshez szüksége van.
Mit tegyek, ha a kiszállított áru hibás?
A vásárlás után is a rendelkezésére állunk! Azokat a megrendeléseket, amelyek sajnálatos módon nem feleltek meg az Ön elvárásainak, visszaküldheti. Ha kétségei vannak, kérjük, előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. Tel.:+36 1 371 2900 , e-mail:online@hahn-kolb.hu (hétfőtől csütörtökig 07:30 és 17:00 óra között, péntekenként 07:30 és 15:30 között).
Kérjük, a csomag átvétele alkalmával ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét. Amennyiben a csomagoláson sérülést tartalmaz, a kiszállítást végző futárral vetessen fel minden esetben jegyzőkönyvet. Kártérítést, az áru térítésmentes pótlását ezen mindkét fél által aláírt jegyzőkönyv ellenében tudjuk biztosítani.
Mennyibe kerül a megrendelt árunak a HAHN+KOLB vállalathoz történő visszaküldése?
A visszaküldés minden esetben a megrendelő költségére történik.
Milyen elérhetőségei vannak a HAHN+KOLB-nak?
Többféle módon is kapcsolatba léphet velünk! Használja az oldal alján található kapcsolattartási lehetőségeket, vagy belépés után webshopunkban megtalálja az Ön műszaki tanácsadó kollégájának elérhetőségét is.