A funkció aktiválásával a rendszer titkosítja az Ön ügyfélszámát, partnerszámát és felhasználónevét, és „cookie”-ként tárolja azokat az adathordozón. Csak abban az esetben javasoljuk a funkció használatát, ha Ön az egyedüli felhasználója ennek a számítógépnek, tabletnek vagy okostelefonnak. Általánosságban az alábbit javasoljuk: Vásárlás után mindig jelentkezzen ki.
További információk a sütikről ld.:
Adatvédelmi nyilatkozat
Hol találom az ügyfélszámomat?
Ügyfélszámát a HAHN+KOLB-számlákon, a szállítóleveleken vagy a megrendelés-visszaigazolásokon találja meg (az első oldal jobb felső sarkában). Ha nincs kéznél egy ilyen HAHN+KOLB-dokumentum sem, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon. Hétfőtől péntekig, hétfő - péntek 8:00 – 17:00 (Ünnepnapokon nem).
Ha még nem ügyfelünk, itt elvégezheti az internetes regisztrációt – csupán néhány lépés, és kész is. A megadott adatok ellenőrzését és jóváhagyását követően azonnal látni fogja a termékek árát, és leadhatja rendelését. A kezdéshez kattintson a „Regisztrálás most” lehetőségre.
Bejelentkezés mobiltelefonszámmal
A mobiltelefonszámmal való bejelentkezéshez, kérjük, adjon meg a regisztrálási folyamat során jóváhagyott mobiltelefonszámot.
Ha még nem hagyta jóvá mobiltelefonszámát, kérjük, használja a partnerazonosítóval történő bejelentkezést, majd a bejelentkezés után hagyja jóvá mobiltelefonszámát a „Saját fiók” menüpontban.
Ha Ön még nem a HAHN+KOLB ügyfele, néhány egyszerű lépéssel regisztrálhat online. Miután sikeresen regisztrált,
hozzáférése lesz az összes árhoz, és leadhat rendelést. Kattintson a „Regisztrálás most” lehetőségre.
Hol találom a partnerazonosítómat?
Partnerazonosítóját, valamint a HAHN+KOLB webáruházába való bejelentkezéssel kapcsolatos információkat a sikeres regisztrációt követően fogja kézhez kapni, vagy miután értékesítési munkatársunk aktiválta a fiókját. E-mailben fogjuk elküldeni Önnek a regisztrációkor megadott e-mail-címre. Ha nincs kéznél ez az információ, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon.
Felhasználóneve
Itt hozzárendelhet felhasználónevet az egyszerű bejelentkezés érdekében. Ennek egyedi névnek kell lennie. Használhatja például a személyes e-mail-címét.
Mi a felhasználónevem?
Bejelentkezés után a „Saját fiók” területen állíthatja be a felhasználónevét. Ha még nem hozott létre felhasználónevet, vagy elfelejtette azt, kérjük, használja az ügyfélszámát és partnerazonosítóját a jelszó visszaállításához.
Milyen jelszót kell megadnom?
A HAHN+KOLB webáruházhoz tartozó jelszavát vagy Ön adta meg a regisztráció vagy az első bejelentkezés alkalmával, vagy vállalata webáruház-kezelője adott meg Ön számára egy kezdeti jelszót.
A jelszónak legalább 10 karaktert kell tartalmaznia. Minél hosszabb egy jelszó, annál nehezebb feltörni. Azt javasoljuk, hogy legalább 16-20 karaktert tartalmazó jelszót használjon. Mindegyik elérhető karaktert használhatja, beleértve a kis- és nagybetűket, számokat, vagy speciális karaktereket. Amennyiben umlautos karaktereket használ, kérjük, vegye tudomásul, hogy azokat más nyelvű billentyűzeteken nem minden esetben fogja tudni beütni.
Háziállatok vagy hozzátartozók nevei, születésnapok stb. nem erős jelszavak. Szótárban megtalálható szavak teljes jelszóként való használata sem ajánlott. Gyakran előforduló vagy ismétlődő kifejezéseket és billentyűzetmintákat, mint például a „QWERTY" vagy az „1234abcd", szintén ajánlott elkerülni. Az ügyfélszám nem használható jelszóként.