A funkció bekapcsolása után bejelentkezési adatai (vevőszám és partnerszám) mentésre kerülnek mint Cookiek az Ön helyi rendszerében. Javasoljuk csak, akkor használja ezt a funkciót, ha más nem dolgozik az Ön gépével, tabletjével, telefonjával. Általánosságban azt javasoljuk, hogy vásárlás után jelentkezzen ki fiókjából. A Cookiekról bővebb információt az alábbi oldalon olvashat: data privacy statement.
Hol találom az ügyfélszámomat?
Ügyfélszámát a HAHN+KOLB-számlákon, a szállítóleveleken vagy a megrendelés-visszaigazolásokon találja meg (az első oldal jobb felső sarkában). Ha nincs kéznél egy ilyen HAHN+KOLB-dokumentum sem, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon. Hétfőtől péntekig, hétfő - péntek 8:00 – 17:00 (Ünnepnapokon nem).
Ha még nem ügyfelünk, itt elvégezheti az internetes regisztrációt – csupán néhány lépés, és kész is. A megadott adatok ellenőrzését és jóváhagyását követően azonnal látni fogja a termékek árát, és leadhatja rendelését. A kezdéshez kattintson a Regisztrálás most lehetőségre.
-
-
Hol találom a partnerazonosítómat?
Partnerazonosítóját, valamint a HAHN+KOLB webáruházába való bejelentkezéssel kapcsolatos információkat a sikeres regisztrációt követően fogja kézhez kapni, vagy miután értékesítési munkatársunk aktiválta a fiókját. E-mailben fogjuk elküldeni Önnek a regisztrációkor megadott e-mail-címre. Ha nincs kéznél ez az információ, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon.
Felhasználóneve
Itt hozzárendelhet felhasználónevet az egyszerű bejelentkezés érdekében. Ennek egyedi névnek kell lennie. Használhatja például a személyes e-mail-címét.
Milyen jelszót kell megadnom?
A HAHN+KOLB webáruházhoz tartozó jelszavát vagy Ön adta meg a regisztráció vagy a kezdeti regisztráció alkalmával, vagy vállalata webáruház-kezelője adott meg az Ön számára egy kezdeti jelszót. A jelszónak legalább 10 karaktert kell tartalmaznia.
Emlékezz rám
A funkció bekapcsolása után bejelentkezési adatai (vevőszám és partnerszám) mentésre kerülnek mint Cookiek az Ön helyi rendszerében. Javasoljuk csak, akkor használja ezt a funkciót, ha más nem dolgozik az Ön gépével, tabletjével, telefonjával. Általánosságban azt javasoljuk, hogy vásárlás után jelentkezzen ki fiókjából. A Cookiekról bővebb információt az alábbi oldalon olvashat: data privacy statement.
Hol találom az ügyfélszámomat?
Ügyfélszámát a HAHN+KOLB-számlákon, a szállítóleveleken vagy a megrendelés-visszaigazolásokon találja meg (az első oldal jobb felső sarkában). Ha nincs kéznél egy ilyen HAHN+KOLB-dokumentum sem, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon. Hétfőtől péntekig, hétfő - péntek 8:00 – 17:00 (Ünnepnapokon nem).
Ha még nem ügyfelünk, itt elvégezheti az internetes regisztrációt – csupán néhány lépés, és kész is. A megadott adatok ellenőrzését és jóváhagyását követően azonnal látni fogja a termékek árát, és leadhatja rendelését. A kezdéshez kattintson a Regisztrálás most lehetőségre.
-
-
Hol találom a partnerazonosítómat?
Partnerazonosítóját, valamint a HAHN+KOLB webáruházába való bejelentkezéssel kapcsolatos információkat a sikeres regisztrációt követően fogja kézhez kapni, vagy miután értékesítési munkatársunk aktiválta a fiókját. E-mailben fogjuk elküldeni Önnek a regisztrációkor megadott e-mail-címre. Ha nincs kéznél ez az információ, egyszerűen hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a(z) +36 1 371 2900 telefonszámon.
Felhasználóneve
Itt hozzárendelhet felhasználónevet az egyszerű bejelentkezés érdekében. Ennek egyedi névnek kell lennie. Használhatja például a személyes e-mail-címét.
Milyen jelszót kell megadnom?
A HAHN+KOLB webáruházhoz tartozó jelszavát vagy Ön adta meg a regisztráció vagy a kezdeti regisztráció alkalmával, vagy vállalata webáruház-kezelője adott meg az Ön számára egy kezdeti jelszót. A jelszónak legalább 10 karaktert kell tartalmaznia.